loading...
هر رمانی بخوای تو وبلاگمون هست
REYHANEH بازدید : 1473 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلودرمان هکرقلب برای موبایل(جاوا،اندروید،ایفون)،pdf،ایپد،تبلت

خلاصه ی رمان:

 

من هلیا….ملقب به هکر قلب
و تو پسری مرموز….ملقب به هکر ماشین
من دختری که نه عاشق بوده و نه سعی به معشوق شدن داشته…
داستان من و تو داستان دو آدمی است پر غرور
باخت از آن من نیست…..
عشق من تو را به زانو در خواهد آورد…
یاد من قدم هایت را سست میکند….
و نگاه من دین و ایمانت را به آتش میکشد و تو در خاکستر چشمان من خواهی سوخت….
این من نیستم که غرورم را شکسته و اعتراف میکند….
رمز قلبت در دستان من است….
پس زانو بزن…
و در آخر….
من دختری که عاشق نمیشوم….ولی وقتی در های قلبم برای تو باز شد تو را هم دیوانه ی خودم میکنم……پایان خوش

برای دانلود به ادامه مطلب برید...

توروخدا نظر بدین پوکیدم..

انگیزمو از دست میدم من اینجوریها

پس نظر بدین

 

تعداد صفحات:323

 

 

دانلود کتاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 19,219
  • بازدید کلی : 308,128